diumenge, 3 d’agost del 2008

Me'n vaig de viatge

Avui marxo de viatge i tot i que m'hagués agradat tenir un "company de viatge" el faig sola. Bé, sola, sola, no sé, perquè em penso que a Edinburg em trobaré a la meitat dels europeus i molts catalans (Escòcia, Itàlia i Suïssa, són les principals destinacions dels catalans d'aquest estiu).Feia molts anys que hi volia anar i després d'algun intent sense èxit, per fi me'n vaig a comprovar si és veritat que els escocesos no porten 'underwear' sota la 'kilt'...ai!, vull dir, que és veritat la fama d'hospitalaris que tenen i que els paisatges són amazings (el nostre, 'que macuuuu!'). No sé si podré escriure des d'allà molt sovint. Sinó, ja ho farè a la tornada. Que passeu unes bones vacances i si viatgeu, espero que desconnecteu molt.

6 comentaris:

  1. Edimburg és preciós i si pots anar a les Highlands... això ja és orgàsmic... Bon viatge!

    ResponElimina
  2. Ei! si, es precios!!. M'agrada molt i ja tinc excursions programades (el que no tinc es accents, perdona) a les Highlands.
    Gracies!

    ResponElimina
  3. Visca l'aeroport del Prat!!!!!!! Como mola la foto, eh..?? :)

    ResponElimina
  4. Llàstima, jo estic a Barna fins el 15. No ens trobarem, què hi farem. En qualsevol cas, el teu pla és ben temptador.

    Bon viatge!

    ResponElimina
  5. Si, si, es un lloc curios per veure passar l'avio.
    Fins la tornada!

    ResponElimina
  6. Manel, doncs si vols desviar la teva ruta, ja saps. Aqui esta ple de catalans!
    Gracies!

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!