dimarts, 12 d’agost del 2008

Escocia es aixo....

Be, Escocia no es com me la imaginava...es molt millor!!!. Estic encantada amb l'ambient que hi ha per aqui, a Edinburgh i, per supossat, els landscapes de les Highlands. De moment, com que no puc passar les meves fotos i en aquest ordinador no puc fer un copy-paste, no puc posar cap foto. Quan torni a Barna, ja posare fotos meves (i per supossant accents!!).
La primera impressio es que aqui, a l'agost i amb els diversos festivals que hi ha, es per a ells, el mes de l'any on mes gaudeixen de l'aire lliure, de relacionar-se outdoor i de desmadrar-se. Vas prop de la Royale Mile, i nomes de veure les performances que fan per promocionar l'espectacle, ja es un espectacle en si mateix. Es disfressen, canten, actuen, etc. La gent es molt amable i quan veuen que ets un turista, et donen la benvinguda. Aqui tothom es molt educat, cap cotxe pita, etc. Ara, quan veuen, la cosa canvia. Aqui l'alcoholisme es un problema de salut molt greu. I amb lo que mengen, l'obessitat tambe. Tot es molt greixos i especiat. Als supers hi ha un apartat especial on diu "Healthy food", com si fos res anormal.
Aqui hi ha de tot, per a tots els gustos. Tinc la sort de viure prop de Holyrood Park, i tinc la montanya, que en realitat es un volca, a 5 minuts caminant des de casa. Un dia que no estigui enboirinat, pujare. Hi ha unes vistes increibles des d'alla dalt i sembla un lloc molt maco per passejar. La casa on visc, em queda a 25 minuts caminant des del centre.
El temps es variable, aixi que has d'anar tot el dia carregat amb el paraigues, una jaqueta. De moment, hem tingut pocs dies de pluja, tot i que, encara que plogui, sortim a voltar.
El cap de setmana passat vaig anar a les Highlands, el Loch Ness, Glencoe i d'altres indrets i es realment espectacular!!!. En l'autocar nomes erem 15 persones i de seguida ens vam coneixer tots. El guia, que anava amb la kilt, estava sonat, no se si de tant whisky o que, i no va parar de posar-nos scottish music. Ja us detallare mes coses, mes endavant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!