dimecres, 30 de juliol del 2008

Aaleegriaaa


Tothom m'estima i jo estim tothom,...

5 comentaris:

  1. molt bona cançó!!!!
    m'encanta Antonia Font!!!


    Escolta el dia del casament de la geganta els grallers del Carrasclet vam anar a una creperia a fer unes birres abans de començar la cercavila, tu tambés estaves allà??? que fort!!!
    el que no recordo el nom però era tot de fusta, inclus li vaig fer fotos al timbal penjat del ganxos de la barra jejeje

    Salut!!!

    ResponElimina
  2. Si! Ara entenc el 'ball' pels carrers...

    ResponElimina
  3. Bueno, bueno, Lupe, no puedo creer que "el nen de les oques" sea uno de los chicos de la colla que estava con nosotras en la creperia!! Qué fuerte, no???????

    Doncs, "nen de les oques" (ho sento, és que no sé com dir-te), quina casualitat, no????? A més, ara que ho has dit, recordo perfectament això que dius de les fotos al timbal penjat de la barra!! Qué fort!! Sí que m'hi vaig fixar, perquè em va cridar l'atenció.

    Doncs la creperia es diu "Creps al Born" i n'hi ha una altra baixant per Via Laietana que es diu "Creps a Barcelona". La veritat, pel meu gust, fan crepes boníssimes!!

    Bueno, bueno.. ¡¡Qué pequeño es el mundo Lupe!! jajajaja.. :)

    ResponElimina
  4. Merce, es veu que si!!Aviat fare algun post desde la terra de Braveheart.
    A reveure!

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!