dijous, 24 de març del 2016

Rellegir el que s'ha escrit

Aquesta tarda he estat recopilant alguns post relacionats amb un fet bastant trist, del qual he après moltíssim i m'ha fet la persona que sóc ara, que em va passar fa anys*. M'ha anat bé per adonar-me del terapèutic que és escriure tot allò que ens passa, igual que altres pinten o creen d'una altra manera, per plasmar el dolor. I no només això, sinó que escriure té l'avantatge que rellegint amb perspectiva, pots adonar-te si has avançat, com ho has fet, si algú t'ha inspirat pel camí. És com una obra d'art que requereix temps, molta paciència i sobretot, saviesa. No és una cosa que una faci en una tarda, un any. Gairebé que es necessita una vida.
I com va dir Carl Gustav Jung 'Qui mira cap enfora, somia. Qui mira cap endins, desperta'
 * bastants

2 comentaris:

  1. No sé si és terapèutic, però a mi em fa feliç de poder escriure sobre el que em passa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Helena, realment és una bona cosa escriure.

      Elimina

Gràcies pel teu comentari!