divendres, 12 de desembre del 2014

El meu nom és Lupita!


El meu nom celebra avui el seu dia. Bé, no sé si hauria de dir el meu nom o jo mateixa, ja que temps ençà ho feia. Sigui com sigui, avui és el dia de la Verge de Guadalupe i se celebra de manera especial a Mèxic, ja que és la seva patrona.
Hi ha dues reaccions quan dic el meu nom, la primera és si sóc o la meva familia és mexicana. La segona que és un nom molt original i molt maco. Per aclarir-ho, sempre explico el mateix, que els meus pares són tots dos ben catalans i que són altres històries les que m'han portat a dir-me així.  
Que és un nom poc posat per aquestes contrades, ja ho sé. I també que hi ha ha artistes amb aquest simpàtic nom, Lupe Velez,  l'actriu Lupita Nyong'o, el rapero Lupe Fiasco, etc Andele Lupita!

2 comentaris:

  1. Lupita és una de les més celebrades cançons dels Sirex -pels que ja tenim una edat-, i també, trobo a Google, un dels més veterans grups de rock mexicans.
    Pos que viva la Virgen de Guadalupe!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Eduard! M'oblidava d'aquest grup mexicà i la cançó, doncs no tenia ni idea.
      Bon cap de setmana

      Elimina

Gràcies pel teu comentari!