dijous, 24 de juliol del 2014

Music heals my soul

Music heals my soul. Aquest podria ser el resum del que sempre ha obrat en mi la música. I si he de ser més específica, la música en directe és el més sublim que pot haver-hi. La vibració que es produeix i va travessant capa porus de la meva pell fins arribar al centre del meu propi ésser i fa que tot, el ritme, la melodia, les lletres, s'ajuntin en una sola cosa. Anant cap a ella sempre que l'ocasió es presenta. 
 Així ahir, tot i el dia o precisament per buscar una activitat que el contrarestès, em vaig acostar a la presentació del disc de la Barcelona Gipsy Klezmer Orchestra i els vaig trobar, com en altres ocasions, fabulosos. Una mica cansats, fins i tot diria que desganats, camisa negra ells, estiuenc vestit blanc ella i l'escenari una mica fred - malgrat la calor-potser tampoc acompanyava. Així i tot, van estar impecables i ho van donar tot en 35 'de concert. Són realment, més que recomanables. 
 I si voleu una mica més guiri, hi ha unes sessions de jazz a la terrassa de la Pedrera, com el de demà amb Arnau Obiols-Projecte Pirene, per 28 € copeta de cava inclosa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!