dissabte, 16 de novembre del 2013

La importància del pensament positiu

Des que vaig descobrir al doctor i escriptor Mario Alonso Puig, he estat seguint les seves xerrades i llibres. M'agrada com parla i estic d'acord en el que explica sobre com la qualitat dels nostres pensaments fa que ens sentim d'una determinada manera i en conseqüència d'una manera d'actuar. De com podem, sense negar la realitat, canviar la nostra manera de pensar per veure les possibilitats i així, crear una nova realitat. Una cosa que, segons explica, és més fàcil per a unes persones que per altres. Estic d'acord en la importància de saber canviar els pensaments i així, actuar d'una manera més favorable per actuar en consecuenia. Com també estic d'acord, i és una cosa que la Psicologia Positiva no pot obviar, hi ha temes que necessiten d'alguna cosa més que tècniques per canviar la nostra manera de pensar, si no alguna cosa que vagi al fons de la qüestió. O com m'agrada dir a mi, hi ha qüestions que es poden solucionar amb una tireta i d'altres que requereixen del bisturí.
Us deixo el tall del programa  'Tot és possible ' d'Elisenda Camps, amb l'entrevista que li va fer el passat dia 13 .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!