dilluns, 6 d’agost del 2007

Aquest estiu, rasca i riu?

Aquesta frase que serveix per a promocionar una tarja , d’un periòdic, en la qual et poden tocar diversos premis i en la que has de “rascar” les caselles per a aconseguir-los, em va perfecte per a dir que no. Que a l’estiu, això de rasca i riu no. I perquè no?. Doncs perquè si hi ha un neguit d’estiu, és el d’haver de rascar-se perquè t’ha picat un mosquit. I no em direu que no són punyeteros, no deixant-te dormir, amb aquell zzzz, a la orella. Que jo em pregunto, per què ronden a prop de la orella?. Què no tenen prou amb haver-me decorat les cames i el que no són les cames, els braços, la panxa,... Lo pitjor va ser el passat dissabte a la nit. Va ser arribar a casa, ficar-me al llit i vinga!. Ja el tenim aquí!. Per un moment vaig pensar que m’havien picat a la terrassa d’uns amics, i que com portava un vestit babydoll, doncs van anar directament cap a les cames. Però no. L’atac indiscriminat va ser a casa, aprofitant el balcó ben obert. I desprès de notar que s’ho havia passat d’allò més bé, vaig acordar-me que tenia After Bite a la farmaciola. Però per desgràcia, no el vaig trobar i ja us podeu imaginar...al dia següent semblava que hagués passat una setmana a l’Amazones...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!