diumenge, 18 d’agost del 2013

Banyar-se al Mediterrani

Em desperto d'hora aquest matí i em mentalitzo de que és diumenge, que demà no només és dilluns, si no que torno a la feina després de les meves breus vacances. Llavors, m'adono que no he fet gaire, més aviat no he fet el que més necessitava, que era sortir a la natura. Una excursió per la muntanya, un bany al mar Mediterrani (la Barceloneta, que tampoc no he trepitjat, no compta com a sortida a la natura). , el contacte amb la tonificant aigua del nostre estimat mar, la vegetació que envolta la seva costa i la tranquil·litat que es respira contemplant-lo, m'han faltat per reposar d'uns mesos una mica agitats. Així que espero poder-ho fer el proper cap de setmana i treure'm la necessitat d'estar en contacte amb el mar, els arbres i les muntanyes, de respirar altres aires.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!