dijous, 6 de gener del 2011

Nit de Reis (o un cavall d'escacs en el tortell )

Aquest any, hi ha hagut tres fets diferents en relació al dia de Reis. El dimarts vaig anar al cinema amb la meva neboda i quan vaig preguntar-li si s'havia portat bé aquest any, em vaig adonar...és clar! si no li ha donat temps de fer malifetes, si només han passat 4 dies... Per altra part, aquest any, hem trencat la tradició i hem celebrat la nit de Reis i així, a les 12 i 1 minut de la nit, i per tant ja del dia 6, vam obrir els regals. Avui, com mana la tradició, hem menjat el  tortell de Reis. I quina ha estat la meva sorpresa quan, havent sortit ja la faba i la figureta del rei, he trobat ...un cavall d'escacs! Mai ens havia sortit i ens pensavem que, trobariem la resta de peces...haguès estat divertit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!