dimecres, 5 de gener del 2011

18-2120 Honeysuckle, el color de l'any 2011

I continuo parlant de colors... És curiós que cada any, tingui un color, segons el senyor Pantone...Podría dir-se de cada estació, de cada moment, de cada persona, de cada ambient..La influència , però, dels colors en els estats d'ànim, hi són per algun motiu. Aquest any 2011 que acabem d'estrenar, és, segons la casa Pantone,  l'any del Honeysuckle o lligabosc. Els motius? Doncs per ser un color vibrant, amb coratge, vital, estimulant...ideal per elevar el nostre espirit en aquests temps de crisi i allunyar la tristesa. Jo, el posaria com a color obligatori a l'hivern. Encara que per raons òbvies vestim famb colors foscos, estic farta del gris, el negre, el marró, el beige (que no m'afavoreix gens, doncs  m'escauen els colors brillants). Potser és per això que sempre hi ha tocs de vermell en el vestuari de l'hivern, enmig dels tons foscos, per a donar-nos un toc d'energia i alegría en els dies grisos i curts. Curiosament, unes setmanes abans de llegir la noticia, em vaig comprar, en un outlet, una jaqueta del mateix color! Així, jo que pensava que se'm veuria massa i resulta que per molt poc, aniré a la moda!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!