diumenge, 1 de gener del 2017

Bon Any Nou 2017!

Hi ha millor manera de començar l'any nou que amb un 'art preciós'? I que aquest sigui la música? clàssica, per supossat Doncs això és el que pensa la meva sensible neboda de 8 anys. A la meva familia és tradició començar l'any amb el meravellós concert d'any nou desde Viena. Ciutat que vaig visitar fa uns anys, precissament abans de Nadal i que vaig trobar elegant i senyorial, plena d'art, de música i d'indrets bonics i encantadors on deleitar-se la vista.
I una altre bon costum que tinc és felicitar tant el Nadal com l'any nou amb un missatge personalitzat per a cada un dels meus amics i familiars. Així que, Bon Any Nou 2017 i que estigui ple d'amor, moments de felicitat i d'Art.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!