dissabte, 14 de juny del 2014

Placetes de Gràcia

Ahir al matí, mentre estava asseguda en un banc de la plaça Vila de Gràcia, fent un descans de la biblioteca, se'm va apropar un grup de cinc nois, d'uns 11 anys que em van preguntar, molt educadament, si em podien fer una entrevista. Els hi vaig dir que si, que de què es tractava i em van explicar que estaven fent el treball de síntesis a l'escola i havien escollit el barri de Gràcia (eren del Sagrat Cor de Sarrià). Va ser una entrevista curta, d'unes 6 preguntes i la primera va ser:  'Què és el que més l'agrada de Gràcia?' i no m'ho vaig pensar dos cops, responent de seguida, 'Les placetes'. I és que és així. M'agrada l'estructura que encara conserva de la Gràcia d'abans i les placetes es veuen acollidores, aixoplugades per edificis no molt alts i carrerons estrets i plens de vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!