dimarts, 14 de maig del 2013

La paciència

La Paciència és un bar que fa cantonada en la Rambla del Raval, amb uns finestrals amb els quals pots observar l'anar i venir d'aquest atrafegat barri. Paciència és el que des de molt jove vaig aprendre a tenir. Paciència és el que em costa tenir quan estic malalta i m'he de quedar al llit. Especialment ara mateix...I la falta de paciència i de repòs ha fet que, d'una simple torçada de peu, que em vaig fer fa 3 setmanes corrent, per no haver fet repòs, ara em faci cada vegada més mal al recolzar el peu. Així que estic fent bondat i m'he quedat a casa, fent repòs que és el que necessita el peu. Amb la ràdio, l'ordinador, fent puzles, escrivint asseguda al costat de la finestra i esperant que tingui prou paciència fins que em curi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!