dimarts, 12 de juny del 2012

Per què ho guardo?

Ja que el primer ha de ser el deure, em vaig dir que un cop acabat aquest, em dedicaria a reorganitzar les capses en les quals tinc guardades coses que he anat acumulant al llarg de la meva vida. Malgrat tenir-les per 'temes', és a dir, molt ben ordenades, era conscient de que havia de revisar algunes. Que havia de decidir entre continuar guardant o llençar, d'una vegada per totes, coses que hi havia en el seu interior. Segurament molts de vosaltres guardeu objectes que us porten records o simplement, els guardeu per si un cas mai els necessiteu en el futur. Tot això està molt bé encara que, moltes vegades, moltes d'aquestes coses no fan més que aferrar-nos a un passat que, ni tornarà per molt que les guardem, ni, en ocasions, ens ve de gust recordar. I si així fos, no hi ha millor record que el que ha quedat en la nostra memòria (apart de que res material ens endurem a l'altre mon). Aixi que em vaig passar la tarda del diumenge dient-me, Però...per què ho guardo?"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!