diumenge, 21 de febrer del 2010

Intensa emocionalment

Ahir en vaig omplir la banyera perquè que ho necessitava. És quelcom que faig quatre o cinc cops l’any, com a molt. Sóc conscient que no és gaire moral tenint en compte que hi ha molta gent que no gaudeix de l’abundor d’aigua que tenim, ni per descomptat gaire ecològic. A les fosques, amb tres espelmes per tota llum i una barreta d’encens de lavanda. La suavitat de la olor d’un gel de bany d’ametlla, regal d’una botiga de productes naturals i biològics. La necessitat de que l’aigua calenta em relaxi i m’ajudi a deixar la ment en blanc. Silenci absolut.
Aquesta ha estat una setmana, tota sencera de dilluns a diumenge, de lo més...com la podria definir?...“intensa emocionalment”. Sí, és l’adjectiu que més li escau. Podria haver fet servir d’altres , però aquest és el que millor pot descriure com ha estat i com m’he sentit.
El passat, el present i el futur, s’han barrejat en pocs dies com feia temps no em passava. L’allau d’emocions i sentiments han bandejat d’un costat a l’altre del meu cap, com si jo mateixa no comptés per a res. Com si tot el que he aconseguit no estigués present. Encara que la realitat m’estigui demostrant cada dia que no és així, un dia rere l’altre, els esdeveniments ho han estat posant en dubte.

2 comentaris:

  1. Ei, bones.

    M'agrada el teu bloc, m'hi he subscrit i tot.
    Mira sobre el que comentes, tothom ha d'agafar els espais on poder desconnectar de la rutina i de les sotragades diàries.
    Si amb una banyera d'aigua relaxant, espelmes, silenci, trobes el teu tu més profund, endavant!!
    Les petites coses del teu bloc són les que també intento de transmetre al meu. T'invito a donar-hi un tomb, tot i que té mesos, hi estic ben enganxat.

    Salut i sort

    "Al vent"
    www.miradesalvent.blogspot.com

    ResponElimina
  2. Gràcies!!. Jo també anirè donant una ullada al teu bloc. M'agraden les fotos que penges.

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!