dimecres, 15 de gener del 2014

Amistat i moments de felicitat

Des que vaig acabar la feina , que he anat recuperant la vida social (he de dir que era una de les coses que més em va atabalar de la marató de treball nadalenca), ja que no hi ha cosa que em proporcioni més alegria que tenir contacte amb els meus. El dissabte vaig fer un cafè amb una amiga, posant-nos al dia de les nostres vides. Diumenge passat vaig anar al cinema amb altra bona amiga, si bé se'ns va fer curtet, tornar a veure'ns va ser gratificant.Vam veure una pel·licula espanyola, '3 Bodas de más', una divertida comèdia per riure una estona.
Ahir vaig visitar als meus nombrosos nebots i van poder ensenyar-me amb calma el que els havien portat els reis i vam aprofitar per jugar una estona. Vaig tornar a casa amb un llibre de contes per abans d'anar a dormir i una gateta que camina i ronroneja, prestats per uns dies perquè també em diverteixi...La tendresa i generositat amb la que m'oferien les seves joguines noves, és quelcom que no vaig poder rebutjar. 
Avui he quedat amb altres amics i com sempre, se'ns ha passat el temps sense adonar-nos, entre les nostres converses sobre política, sexe, homes, les joguines de la nostra infància, les relacions, la propera paternitat d'un d'ells, degustant uns xauarmes i falafels (preneu nota: 'Buen Bocado' Esculleders 58, el qual diuen, és el millor de Barcelona i el nostre favorit) i com sempre, ens sentim tan a gust junts que ens acomiadem amb una forta abraçada i esperem a la propera ocasió per seguir gaudint de l'amistat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!