dissabte, 13 d’abril del 2013

Tenir il·lusions

Al gener de fa dos anys vaig escriure la frase "Les il.lusions ens mantenen surant en el mar de la vida" i disculpeu que no sàpiga ara mateix a qui pertany la frase que, per altre banda, m'evoca una imatge amb la que no puc estar més d'acord. Tots necessitem tenir alguna il·lusió, quelcom que ens motivi en el dia a dia. Llevar-nos cada matí sabent que tenim un projecte, amb nosaltres mateixos, amb algú més, sobre un fet concret,... Precisament el dijous que vaig anar amb la meva neboda a la platja, amb un dia gairebé d'estiu, m'adonava, en veure amb quina il·lusió ella havia estat preparant el nostre plan, que moltes vegades només són petites cosetes les que ens il·lusionen. I que són, justament, les que ens mantenen "surant" dintre de les vicissituds de la vida. I vosaltres, teniu il·lusions....?

2 comentaris:

Gràcies pel teu comentari!