dissabte, 8 de desembre del 2012

Color Pantone 2013 Verd Maragda

Per l'any 2013 que estem a punt d'estrenar, la casa Pantone ha escollit el color Verd Maragda , en concret el seu to Pantone 17-5641. Tinc sort, perquè el verd és un del meus colors favorits, desprès del vermell, com ja vaig deixar caure, i concretament el to 'verd maragda' em sembla d'una intensitat, elegància i luminositat increible. Potser l'han escollit per donar un toc d'esperança en aquest any que, sembla, encara sen's farà costa amunt.

2 comentaris:

  1. La teva imatge amb pantones és perquè tens alguna relació amb el disseny gràfic?

    Aquest color és maco, és veritat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, no en tinc. És perquè m'agraden molt el colors ;)
      Gràcies per tornar!

      Elimina

Gràcies pel teu comentari!