dimecres, 18 d’abril del 2012

La llum que busco dintre

I quan vaig ser conscient del que significava per a mi, literal i metafòricament, que la he estat buscant al llarg de la meva vida. Estigui on estigui, viatgi per fora o per dintre.
En les coses que dic i escolto, en les que penso i veig. En les que sento...
En les lectures, els paisatges que em maravellen, el que m'estimula, les coses boniques que contemplo.
En les emocions que em produeixen la gent que m'envolta, en els seus detalls amables, els seus somriures, els seus gestos...
La llum del capvespre, que corria per atrapar, com buscant que em continués protegint.
La llum després d'una tempesta. La llum que il·lumina els meus matins. La llum que busco dintre.

2 comentaris:

  1. Desprens molta llum, Lupe, en aquesta recerca teva, endins i ben endins!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agrada el teu comentari, m'agrada la llum!! Gràcies per la teva fidelitat Eduard.

      Elimina

Gràcies pel teu comentari!