dissabte, 31 de març del 2012

Vagi on vagi

Viatges, vas als llocs més turístics, et pares en els mateixos indrets que els altres, no surts del circuit establert, menges en els restaurants que recomanen en la guía, veus als altres com estranys en relació a tu, que ets el turista. Fas milers de fotos.

Visito el nord d'Italia, em deixo perdre pels carrers, les places, els indrets fora del mapa, em confon el primer dia i em surten paraules en 'tedesco' (potser per la seva passada dominació austríaca),contemplo coses maques, em barrejo entre la gent, em deixo portar pels sentits amb la gastronomia, observo els costums, les maneres de fer, de relacionar-se, de viure. Faig milers de fotos.

Passo uns dies fora i tot i que el meu equipatje és lleuger, porto amb mi tota la resta vagi on vagi. Torno i el temps sembla haver-se transformat. Em quedo amb la imatge que portava dins.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!