divendres, 3 de febrer del 2012

Els millors tweets del 'fred siberià'

Bé, aquest matí esperava llevar-me amb un paissatge 'de postal' i l'únic que veig és un bonic i fred dia de sol. Almenys a Barcelona, no sembla que hi hagi per tant (encara que ahir per la nit vaig veure sal en alguns carrers com a Muntaner amb Diagonal (?)...
Us deixo els millors tuits del hashtag, fredrac1 y siberiana2012 que vaig anar recopilant ahir per la tarda. Per a mi el millor és el primer, i tant!

Cada cop que una escola tanca aquí, a Alemanya una iaia de 80 anys surt a fer la compra en bici sobre un metre de neu #siberiana2012 #porucs

AVISO: la última vez que nevó en Barcelona no existía Instagram. Temblad. #Siberiana2012

He d'escriure una crònica sobre la neu a Barcelona i no neva. Em tocarà canviar de gènere i escriure ficció. #siberiana2012

Remedios Cervantes echando azúcar en la carretera. #siberiana2012

Jo havia fotut fustes a les finestres i tot! i visc a barcelona! les puc treure? jaja #siberiana2012

m'han enviat als nens a casa i han tancat el cole !!! RT @XavierCor: Els de BCN ciutat fins quan hem d' estar acollonits? #siberiana2012

Ja hem fet la gran comanda al super i hem recollit nenes a l'escola. Ja pot nevar tant comi vulgui #fredrac1 #Siberiana2012 bcn res de res

He trucat a Sibèria i se n'han foten de l'onada de fred siberià

Que creieu, vaig serrant les cadires del menjador i fent una foguera o millor començo per les culleres de fusta? #siberiana2012

Si,què passa,no estem preparats pel fred,i què?Si voleu estar sota zero a l'hivern canvieu de país. #siberiana2012 #fredrac1 #viscalestiu

Llega el invierno un poco más tarde y la gente cree que es la cosa más extraña del mundo. #alucinada #siberiana2012

La #siberiana2012 ya esta aquí, y yo de fiesta hasta el martes. Sofá preparate para el maratón que te voy a dar #sofamantaON

Tothom va dient "Neu aquí" "Neu allà"... Jo vaig on vull, collons!! #fredrac1 

 #fredrac1 es la proba de que podem organitzar els jocs d'hivern

Pares q critiquen l'excés d previsió x haver d carregar amb els fills 1 dia i q fa 3 anys van criticar Saura per falta de previsió #fredrac1

Sr. Conseller ja em evacuat a tots els nens, d' les escoles, a les 3 d' la tarda i ara q fem?

Espero que amb tanta previsio feta aquest vespre sembli aixo Siberia. #nevadafail #fredrac1

Finalment resulta que hi ha més tones de sal per les carreteres que no pas de neu !! Preparats per l'onada #siberiana2012 #fredrac1

2 comentaris:

  1. Sembla que la neu es va quedar bloquejada al nus de la Trinitat. Els models meteorològics no comptaven amb la xarxa viària de la capital... O amb la capacitat de convicció del conseller Puig!

    ResponElimina
  2. És millor un fred sec, que l'humit que diuen que arriba la setmana vinent.

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!