diumenge, 22 de juny del 2008

Primer dia d'estiu

La madrugada del divendres va començar l'estiu i com no podia ser d'altra manera, ahir vaig estrenar la temporada "oficial" de platja, anant a Sitges amb uns amics. Entre que era dissabte, començament d'un pont i de vacances per a molts, vam patir la cua de cotxes, per les costes del Garraf (i per cert, la misteriosa noia dels revolts, també havia marxat de vacances).
Els rituals sempre m'han agradat. Però no em refereixo a rituals màgics i històries d'aquestes, no. Em referixo a maneres d'actuar més personalitzades, que em fan viure el que faig de manera diferent. Doncs bé, una d'aquestes és la del primer bany en el mar, el primer dia d'estiu. I així, malgrat lo freda que ens va semblar l'aigua al principi, m'hi vaig ficar a poc a poc per capbussar-me del tot, sense fer cas de lo que em deien i deixar-me emportar només per la sensació de la combinació entre l'escalfor del sol, l'aigua del mar, la sorra i la brisa, la sensació dels quatre elements en un de sol.
Ara, això sí. Lo d'anar a la platja, és el no va més del panching....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!