dimarts, 26 de febrer del 2013

Somiar i veure passar


Llegeixo el sobre del sucre del cafè 'amb filosofia' i diu així: 'Un cafè curt o llarg sense mirar el rellotge. Reciclar idees. Mirar cap a dins. Cap enfora. Estalviar energies, somiar..." i em dic que em va com anell al dit. Efectivament, m'estic prenent un cafè curt, sense mirar el rellotge i mirant cap a dintre. I deixo que el sol em faci estalviar energia. I quan miro cap enfora, aixeco la vista, passen els Mishima i me'ls quedo mirant i penso que, quina casualitat!, precisament aquesta nit m'han fet somiar. Que les darreres paraules que vaig escoltar abans d'endinsar-me en els meus somnis van ser "...tornaràs a sentir, tornaràs a plorar, tornaràs a beure, tornaràs a viure..."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!