dijous, 15 de maig del 2014

Per què fer puzles és bó pel teu cervell

Fer trencaclosques ha estat i continua sent, un dels meus principals hobbies. Els que em coneixeu ja sabeu la passió que tinc per ells, que tinc 'aquest de 2000 peces, el més gran que he fet "emmarcat i penjat a la meva habitació (The Accolade d'E.B. Leighton, per a més senyes) i que a la resta de la casa, també n'hi ha. I que tinc més per emmarcar-El Petó i L'Abraçada, de Gustav Klimt, Le Déjeuner des canotiers, de Renoir. A part, tres de 500 peces cadascun, que, sent que caben en una taula de mida mitjana, els vaig fent i desfent.  
En aquest post, vaig fer una comparativa entre fer trencaclosques i solucionar problemes de la vida. Buscant, he trobat diverses pàgines en les què es parla dels beneficis a nivell cerebral, que té fer puzles, com les que expliquen en l'article del bloc Social Psychiatry 'Why Jigsaw Puzzles are good for the brain.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!