dijous, 13 de febrer del 2014

Dia Mundial de la Radio

Els que em coneixeu, i també ho he escrit alguna vegada per aquí, ja sabeu que no podria estar sense tenir una ràdio a prop. Puc sense la 'caixa tonta', no sense la meva ràdio i per això tinc una a cada habitació de la casa. La meva última adquisició, perquè l'anterior va caure a terra i es va trencar, va ser una Sony, d'aquestes de iaio de tota la vida, que vaig comprar en una botiga de segona per 10€, practicament nova, quan el seu preu al mercat és de 40€.  
Quan veig aquestes pel·lícules en què la família s'asseia al voltant de la ràdio com a únic mitjà de distracció, i també com a manera d'assabentar-se esdeveniments com l'inici de la Segona Guerra Mundial, em convenç encara més, per més que diguin, que la ràdio encara molta vida.  
Així que, aprofitant que avui és el Dia mundial de la ràdio, un petit, gran, homenatge al veritable inventor de la ràdio Nikola Tesla, i no Marconi com molts vam aprendre a l'escola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!