diumenge, 16 de juny del 2013

Sunny Sunday

Arribo a casa i sento que em falta quelcom.


Ja l'any passat vaig anar al 'Lost&Found', el mercadillu de segona mà que se celebra des de fa un any, a la platja de la Barceloneta. Amb aquest ambient cool, que tant agrada a Barcelona, amb paradetes de roba, sobretot, i les mil-i-una andròmines que us podeu imaginar. Jocs, ninos i ninotets, discos, ulleres de sol, gots duralex (sí, els verds i color cafè!) això si,  tot amb la corresponent pàtina de ser vintage y de segona mà, per suposat. La ubicació no pot ser més idònia, just davant de la platja de la Barceloneta, atestada de guiris, amb bona música punxada per un dj, una divertida paradeta de entrepans de botifarra (Mr Frank&The Butis) i, que no falti en cap festa, una barra on servien cerveses i mojitos. I si a sobre se sap trobar alguna ganga, que realment hi havia, com dos vestits per 4€, el dia no podia ser més rodó.

De fet, tots aquests estímuls han fet que m'oblidara, per moments, de que el que em falta, el que m'ha faltat tot el dia, em continua faltant cada dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!