dissabte, 30 d’abril del 2011

La vida és millor compartida

Jo encara diria més, és molt millor compartida. Tots tenim la necessitat i el desig de compartir les nostres vides. Les grans alegries i les frustracions. Els grans aconteixements i el que ens passa diariament.
Precissamente ahir, em van comunicar quelcom que pot ser prometedor per la meva vida professional (o al menos és quelcom que a nivell personal em satisfaria molt). De seguida vaig pensar en compartir-lo amb algu especial, amb el meu company de viatge, amb aquell algú que estigués amb mi en el camí de la meva vida i jo en el seu (especialment pel que representa per mi). I em vaig dir que, malgrat explicar-li a un amiga, la sensació no era ben bé la mateixa...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!