dissabte, 7 de juliol del 2007

FELICITATS!! 7-7-07

Felicitats a tots els avui celebreu el vostra aniversari!, quina data més rodona, oi?. I a tots els que us caseu , molta felicitat i per molts anys (més tard ja us felicito personalment). I els que heu tingut l’alegria de ser pares un dia com avui ( i en l'any 2007), també moltes felicitats i que us doni moltes alegries. I pels qui heu de ser pares aquest any, també moltes felicitats i ja tinc ganes de conèixer-los!. I bé, espero que sigui molt especial per a tots!.
Ja sabeu que el dia d’avui, es considera especial pel fet de que sigui el 7 del 7 del 07, doncs el 7 es considera un número màgic en moltes cultures. És el dia en què Déu va descansar, la setmana te 7 dies, l’arc de sant Martí te 7 colors, 7 són les notes musicals, 7 és la suma entre el número 3 (lo celeste) i el 4 (lo terrenal), hi ha 7 sagraments, 7 pecats capitals, 7 virtuts teologals, 7 dons de l’Esperit Sant, hi ha 7 arts, 7 Meravelles del Món, els 7 savis de Grècia, la Guerra dels 7 anys, les 7 edats de l’home segons W. Shakespeare, les 7 frases que va pronunciar Jesucrist a la creu, etc. Per no parlar de tots els contes en què també apareix el número 7: les 7 cabretes i el llop, Blancaneus i els 7 nans, els 7 toms de Les Cròniques de Narnia, ...
I bé, en la meva data de naixement hi ha un 7 i som 7 germans, què més puc demanar?.

3 comentaris:

  1. Ei gràcies! jo avui no faig anys però li transmetré aquesta felicitació al meu millor amic, la veritat no sé que fer per animar-lo, sembla que no remunti i avui fa 29 anys, bé merci de part seva i a veure si a partir d'ara té més sort i t'ho faig saber!!

    ResponElimina
  2. Gràcies, jo també espero que s'animi el teu amic.
    Salutacions

    ResponElimina
  3. Hola Lupe! no sóc jo qui fa 29 anys i està malament, el meu amic està pitjor! però vam acabar bé el dia, espero que tu també!

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!