dimarts, 17 de juny del 2014

Ballar ens dóna felicitat

Porto uns mesos fent ballar a les meves tres nebodes petites, els poso música al mòbil o a internet i ens posem les 4 a la sala, a fer coreografies que intenten seguir o estil lliure, que al cap i a la fi del que es tracta és que ens ho passem bé. He de dir que vam començar amb la de 'Happy' de Williams Pharrell i ara ja tenim cadascuna, el nostre espontani favorit del vídeo, que intentem imitar. Així que cada vegada que tinc ocasió, seguim amb el ball, amb noves cançons i veig que és una cosa amb la que gaudeixen moltíssim o m'hauria incloure i dir, 'gaudim moltíssim', ja que des de sempre m'ha agradat ballar i fer coreografies. Ahir la  nostre ballaruca va ser d'allò més divertida i els hi vaig dir que era com una sessió intensiva d'aeròbic i que notessin lo bé que ens ho estàvem passant.  I també és divertit veure els diferents sentits del ritme de cadascuna. De fet, intento ballar cada dia una estona, amb la música més petarda de vegades i em sento més que bé. 
I és que ballar té molts beneficis! Ja d'entrada, ens posa en un estat de felicitat o 'happy', ens fa segregar hormones de la felicitat com les endorfines i serotonina, ens fa somriure, afavoreix el contacte amb els demés, allibera tensions, ens evadeix, enfortim la musculatura i els ossos, ens dóna més flexibilitat i està demostrat que veure altres persones ballar, també ens eleva l'estat d'ànim. Així que poseu-vos a ballar! Tot això, és clar, relacionat amb escoltar música, que també ens eleva l'ànim i ens fa vibrar, com podeu llegir en aquest infogràfic de 'Happify'.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!