dissabte, 7 de juny del 2014

Alternatives al shopping com a oci

Dissabte passat vaig estar a l'Illa comprant una cosa que necessitava, en una botiga que només hi és allà. Més tard vaig quedar amb la família de la meva germana, que també havia d'anar i en acabar el dia, les meves nebodes van voler que em quedés a sopar. Durant el sopar, els hi vaig preguntar per què creien que hi havia tanta gent al centre comercial, un dissabte a la tarda. Em van sorprendre -o no tant coneixent-les -les seves respostes, que van ser del tipus 'perquè la gent vol comprar molt' 'perquè volen passar la tarda allà', etc. Així que els hi vaig propossar un joc de reflexió, buscant alternatives a tenir el shopping com a oci, buscant quines altres activitats es podien fer un dissabte en família o amb els amics. I van sortir moltes idees! És increïble el que tres petitets caps podien pensar, com havien captat de seguida la idea. Us deixo unes quantes que van sortir: Anar d'excursió, agafar les bicis, fer pastissos (cuinar) amb els amics, fer un picnic en un parc, fer puzles, fer manualitats a casa, passejar pel mar, anar en patinet, anar al Tibidabo, anar al cinema o teatre, agafar el tren, anar a veure una exposició o museu, anar a una activitat en alguna llibreria, anar al parc, reunir-se per jugar a jocs de taula, anar a fer volar estels.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!