dijous, 1 de novembre del 2007

Caminada per Collserola

El passat diumenge dia 28, vaig fer una caminada per Collserola, amb el Centre Excursionista de Catalunya, que organitzava la 17a Caminada Popular a la Serra de Collserola. La vaig fer amb una amiga i l’amiga d’aquesta, junt amb 2108 persones més, doncs he mirat en la web i vam arribar a ser 2111 participants. Ens va fer un dia molt maco, va haver molt bon rotllo, i tot allò que ja sabeu de l’esperit de l’excursionista, on tothom es saluda i s’ajuda si cal, però que desprès te’l trobes pel Passeig de Gràcia i ni punyetero caso (segons la meva amiga). Faré una excepció als ciclistes que semblaven una mica molestos amb tota aquesta colla de xirucaires que anàvem passejant per la muntanya. Es veu que anar sobre dos rodes dóna més drets que el fet d’anar caminant. Jo he anat molts cops a Collserola i és un dels indrets que més “promociono” (em dedico a recomanar moltes coses entre els amics, familiars, ...) sobretot als que vivim a Barna, ja que és molt a prop, es pot arribar amb els ferrocarrils, hi ha rutes per a tots els membres de la família i té unes vistes immillorables de la ciutat i més enllà.
En total van ser 15 km. entre el Parc de Cervantes i el Laberint d’Horta i nosaltres ho vam fer en 4h10’, que no està malament tenint en compte les parades de l’avituallament , les fotos, etc. Quan vam arribar, ens van donar dues ampolles d’aigua i tota la Coca- Cola del món (ideal per reposar??). A la foto, "moment tap" o com els embussos també es donen a la muntanya. No he posat la resta de les fotos per allò de la protecció de dades... (o algo així, oi?).
Doncs res, que si l’any vinent us animeu, us ho recomano. Ho té tot; Natura, bon rotllo, aire sa, vistes de la ciutat (pels que sou molt urbanites), podeu fer amics, etc. Ah!, com a curiositat, en la sortida ( a les 9:30) vam posar la música de “Carros de fuego”, més que res per animar-nos...

3 comentaris:

  1. Està molt be això de caminar per la muntanya, no fa gaire vaig pujar al Comapedrosa, a Andorra, fa uns 2900 i pico, considerat de la categoria de 3000, jo i el meu company, vam tardar 7 hores en pujar i baixar, però va ser una gran experiència, o recomano (o promociono) a tothom.
    Jo treballo de fotògraf i això que dius de la protecció de dades, només es, en cas que la persona fotografia sigui menor, o sigui algo de propietat privada, llavors has de demanar permís, per la resta, pots fotografiar el que vulguis!
    Apa salut hi ha caminar!!

    ResponElimina
  2. Ei, així que també t'agrada caminar.Està molt bé. Això de les foto: no m'agrada posar fotos d'amics, familia, etc. Ja em costa prou posar una meva.Potser algun dia canviï, però de moment és així. Gràcies per la informació.

    ResponElimina
  3. Xe! Quan vaig estar a Barcelona vaig tindre l'oportunitat d'anar a Collserola i no la vaig aprofitar... :( No vaig passar d'un mirador prop del Tibidabo.
    Us recomane fer una passejada per les serralades valencianes, jo m'hi estic aficionant

    Salut!

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!