dijous, 27 de setembre del 2007

"Cal utilitzar també el català, ok?"

Aquesta ha estat la resposta de José Montilla a la sessió d'avui del Parlament, en el debat de política general, quan es dirigia a Daniel Sirera. Montilla estava parlant sobre si el castellà estava perseguit i ha dit "Cal utilitzar també el català, ok?" i tot el Parlament ha començat a riure, mentre ell intentava mantenir el componiment. Jo també m’he fet un tip de riure. Ah!, i si voleu veure el tall, ho podeu recuperar aquí (Plens, 27/09/07, el nº 17 i els minuts 0:06:03.781), d'acord?.

4 comentaris:

  1. Si Lupe, va ser molt bo, jo també o vaig veure!! encara que no se si realment o volia dir així.
    Aquest dissabte a la Plaça de la Universitat de Barcelona fan una mani per la llibertat d'expressió! Per lo de la crema de fotografies del rei!!
    Apa salut!

    ResponElimina
  2. L'OK, és molt utilitzat, però. És tan curt...
    Gràcies per la informació, espero que no plogui (molt).

    ResponElimina
  3. Què bó!! No ho havia escoltat. Merci per la visita al meu bloc, espero que ens anem llegint

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!