dissabte, 16 de maig del 2015

Dissabte de repòs

Creació pròpia (embenat inclòs)
Ahir era 15-5-15 i donat que m'agraden les dates rodones o curioses, volia escriure quelcom. Igualment, porto uns dies que tinc en ment un post sobre Maig, ja que és en aquest primaveral mes on gaudim, a Barcelona, de la millor temperatura. I malgrat tenir aquests dos posts endarrerits, avui em veig obligada a escriure aquest. Aquesta tarda volia acompanyar a una amiga amb els seus fills, a la Fira dels Playmobil (clicks) al Poble Espanyol i res de res. A vegades, ens veiem obligats a canviar de plans. Heus aquí que el meu didet petit, que va patir una fisura fa tres anys, aquest matí s'ha descol·locat i em veig obligada, malgrat el meu neguit d'estar-m'hi a casa, sola, a fer repòs (fixeu-vos en l'embenat casolà, amb gel de la foto). Sort de les reposicions de RAC1, d'Internet i gaudir d'un balcó amb tota la llum i l'aire exterior que tant necessito.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!