dijous, 25 de juliol del 2013

Tornar a escriure

Com sol passar-me cada estiu, quan arriben dies de molta calor, m'agafen unes baixades de tensió que em deixa pel terra. Tanmateix, avui ja m'he despertat sentint-me no molt bé i durant tot el matí, m'he sentit més que marejada. Cada any m'ho dic: de juliol a setembre he d'anar a viure a la muntanya. Així que he hagut de demanar un rescat en forma de recollida de la feina, per part del meu cunyat i neboda gran, perquè fins i tot per agafar l'autobús m'he vist incapaç. (Ull! ara mateix, a les 21:01, 28 º i sensació tèrmica de 31 º).
I tot i que la calor no em senta gens bé, com apassionada de saber el canvi del temps, les temperatures màximes i mínimes, la sensació tèrmica, la humitat, la durada del dia, la pressió atmosfèrica, etc, la primera aplicació que m'he baixat en el meu nou smartphone, ha estat una per a consultar-ho i en diferents ciutats del món. 
Així que, quan hagi recuperat una mica l'energia, seguiré escrivint. De fet tinc molts temes al calaix, que es van quedant i que tinc ganes de penjar aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!