diumenge, 14 de desembre del 2008

Pont a Ribes de Fresser

Qualsevol camí és bó per gaudir de la tranquil·litat i dels paisatges de la muntanya.
Bonica foto de Núria el passat dissabte 6 de desembre.







Apunt per agafar el cremallera des de Ribes. Enguany es celebren els 100 anys d'esqui a Catalunya.




Moments de tranquil·litat i reflexió.
Pensava que podria ser un paisatge de Suïssa, tot i que, encara, no he estat mai.
Decoració nadalenca dels carrers de Ribes de Fresser.
L'esglèsia de Santa Maria, amb l'únic granòfir que hi ha a Catalunya, al fons.

2 comentaris:

  1. Hola!, vas veure el programa de Temps de neu del 33, van fe un programa especial dels 100 anys de l'esquí català. Sembla estrany, i tinc els meus dubtes, però van dir que els primers esquiadors catalans van ser de Barcelona. Creia, i seria més lògic que els primers esquiadors fossin d'algun poble de muntanya, no?
    Apa bones festes i salutacions!

    ResponElimina
  2. Hola, sí el vaig veure. Jo també vaig pensar que eren els "senyorets" de BCN. Potser tenien més a l'abast les novetats del que es feia en altres països i van decidir ser els primers.
    A Ribes hi ha una exposició força interessant, amb un esqui plegable alemany!.

    Gràcies, bones festes per a tu tb!

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!