divendres, 26 de setembre del 2008

Blair Castle




http://www.blair-castle.co.uk/

2 comentaris:

  1. Ostres, feia dies que volia deixar-te algun comentari, perque vaig trobar el teu blog i em sembla molt interessant, i que millor que avui que has posat una foto del Blair Castle. Igual que tu, vaig estar per Escòcia a l'Abril, i aquest va ser un dels castells (dels molts que hi ha que vam visitar). És dels que em va impressionar, això si, el dia que el vam visitar plovia, però el gaiter de la 1, va tocar igual. El vas sentir?

    Pd. Ja m'anire passant :P
    Pd. El canvi de cara del blog, era perque ja n'estaves cansada?

    ResponElimina
  2. Gràcies pel comentari. Sí, aquest castell és un "must" d'Escòcia. El meu gaiter de la 1, va ser una noia ;)
    El canvi és perquè s'assembla més a un llibre.

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!