dilluns, 1 de setembre del 2008

Lo que he deixat enrera

He tornat fa un parell de dies. Enrera queden moltes experiències, moltes rises, moltes hores de passeig, moltes reflexions, molts paisatges contemplats, moltes persones conegudes, moltes sensacions i emocions. I unes mirades, des del primer dia. Unes converses que s'escapaven, per les escales. Un apropament lent i progressiu. Un estar pendent l'un de l'altre, sense que ningú notés res, ni tan sols nosaltres,...
I així, ens tornem a trobar a l'aeroport i, coses del destí, ens adonem que tornem en el mateix vol. I continuem amb les converses de complicitat, el llenguatge verbal i el no verbal (no falla). Ens interromp un company de l'escola d'anglès, que passa per allà i que tambe espera el seu vol, cap a altra ciutat. Ens han donat seients molt a prop i somriem, sabent que quan aterrem només ens quedarà el record. Volem cap a Barcelona, i volen també els meus pensaments, i em pregunto perquè no seràs més gran o jo més jove,...

2 comentaris:

  1. Hola!!!
    He recorregut els teu comentari d'escòcia (mira que jo hi volia anar aquest estiu...però no va pdoer ser!!!). M'he rigut amb les teves desgràcies( ho sento, ho expliques amb molta gràcia) i m'he consolat amb les teves descricions de les coses bones... I m'ha deixat intrigat el final, del que has deixat enrera... (eeeehhhh... l'edat e´çs realment una barrera?).
    I preciosa tu i la foto!!!
    Petons!!!
    Eduard

    ResponElimina
  2. Hola!
    Moltes gràcies!.Aventures d'una catalan per terres "belicosses".El final, hmmm,... com va dir Heràclit, no ems podem banyar dos cops en el mateix riu,...
    Salutacions!

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!