diumenge, 22 d’abril del 2007

Un altre diumenge

D'aquí 20 minuts aniré a dinar a casa de la meva germana, que s'acaba de canviar a un pis del Passeig Bonanova i vol fer un dinar per a "inaugurar-lo" amb part de la família. I què diferents que podem ser l'una i l'altra!. La meva fillola, espera que li porti les "xuxes" de la palma, que com cada any, li va haver de comprar la seva tia, la meva germana gran, perquè jo no és que estigui molt per aquestes qüestions, que diguem. La meva participació com a padrina, consisteix en ajudar-li a fer els deures (en especial els de mates, i anglès), fer-li veure que ha de ser una mica més endreçada, portar-la al cinema, al zoo, amb la resta de nebots, etc. En fí, que en quant a formació cristiana, no molta. Això si, ella és molt agraïda i em regala dibuixos i més dibuixos, i ara comença amb petits relats, molt ingeniosos.

Avui, que fa tant bon temps, com hem tingut durant tota la setmana, és d'aquells dies que una recorda els estius i es pregunta on passarà el proper. Tornaré a Palamós, (no us perdeu el magnífic Museu de la Pesca) o aniré a Escòcia, com fa temps que tinc en projecte?. Sí, ja sé, quins llocs tan dispars, com jo mateixa, suposo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!