divendres, 13 de desembre del 2013

Detallets que m'alegren el dia

Podria fer un apartat de 'detallets que m'alegren el dia', ja sabeu, aquelles petites vivències del dia a dia, que són les que ens dónen alegria i que fan gran la nostra existència. Aquesta tarda he pogut gaudir d'unes hores de descans, per qüestions de salut ho necessitava després de 12 dies seguits treballant. He aprofitat per estar amb els meus nebots, una de les coses que em fa més feliç. He anat a buscar-los  al'escola i després he passat la tarda amb la meva neboda gran, que m'ha acompanyat a fer uns encàrrecs. Hem acabat prenent un 'suïs' a una cafeteria de Gràcia on hem rigut molt mentre l'explicava les entrevistes de feina que he tingut al llarg de la meva vida. Abans de tornar cap a casa, l'he acompanyat a casa del seu xicot i em deia que fa dos dies la tenia als meus braços amb només unes horetes de vida i ara em diu que jo podria ser la seva germana gran!


2 comentaris:

  1. El meu nebot també ens fa feliços a tota la família. Les tietes, els oncles, a vegades són com germans grans.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, és un terme mig entre la figura a vegades estricta dels pares i la permissiva dels avis.
      Gràcies Helena.

      Elimina

Gràcies pel teu comentari!